Управління автопарком Fleet-management від Илта -Лізинг

Компанія ТОВ «Ілта» має 20-ти річний досвід роботи в сфері надання лізингових послуг і більш ніж 10-ти річний досвід у наданні послуг з управління та обслуговування корпоративного автопарку, що належить замовнику. Ми допомагаємо співробітникам компаній бути зосередженим на своїй основній роботі і завданнях, а не займатися питаннями, які вимагають окремого документообігу, обліку витрат, взаємодії з СТО та іншими підрядниками. Нами надається велика сервісна база, що дозволяє замовнику уникнути великої кількості сервісних договорів на обслуговування автопарку. 

При співпраці з нами Ви отримуєте мінімізацію кількості контрагентів, які можуть бути залучені до обслуговування корпоративного парку автомобілів і можливість мати один загальний рахунок за надані послуги протягом місяця. Також ми надаємо договірну відстрочку платежу за надані послуги.

ТОВ «Ілта» надає повний комплекс послуг для професійного управління автопарком компанії. Наша команда складається з професіоналів, які знають і вміють забезпечувати якісний сервіс. Ми співпрацюємо більш ніж з 300-ми станціями технічного обслуговування, які надають високоякісний сервіс і зарекомендували себе як надійний і добросовісний партнер. Всі СТО партнери, з якими працює ТОВ «Ілта», проходять ретельний відбір на основі аналізу задоволеності клієнтів. З даними СТО підписані договори про надання знижок на надані ними послуги (матеріали, роботи, запчастини). На щомісячній основі ТОВ «Ілта» проводиться формування рахунку на замовника. 

Послуги з організації і координації технічного обслуговування і ремонту автотранспорту замовника, шинного сервісу надаються нами з залученням третіх осіб – підрядників, за дію/бездіяльність третіх осіб, ми відповідаємо, як за свої власні, при цьому всі роботи виконуються у офіційного дилера або на авторизованих станціях технічного обслуговування в терміни і інтервали визначені виробником, із застосуванням тільки оригінальних запасних частин, без втрати гарантії на автомобіль.

Перелік послуг, що надається в рамках управління автопарком (фліт-менеджмент):

1. Надання персонального менеджера

◦ За замовником закріплюється менеджер для оперативного вирішення поточних і термінових питань і завдань.

◦ Можливість оперативного узгодження через (e-mail) або в телефонному режимі запитів користувачів / окремої відповідальної особи замовника.

◦ Контроль бюджету замовника на проведення ТО, ремонтів, придбання шин і т.д. 

2. Регіональне покриття автопарку (регіональні менеджери)

◦ Можливість комунікації безпосередньо з менеджером в регіонах присутності автотранспорту замовника.

3. Регулярне технічне обслуговування.

◦ Організація, запис і контроль проведення планового ТО. Проведення узгодження вартості ТО із замовником.

◦ Організація, запис і контроль проведення обов’язкового технічного контролю (ОТК), згідно із законодавством. 

4. Ремонт

◦ Організація, запис і контроль проведення планового і позапланового ремонту. 

◦ Проведення узгодження вартості ремонту з замовником.

5. Придбання нового автомобіля

◦Узгодження з замовником необхідні марку, модель і вимоги до транспортного засобу (ТЗ).

◦Проведення переговорів з продавцем нового ТЗ, попередньо погодженого замовником, узгодження максимально можливої знижки для замовника і надання замовнику проекту договору купівлі – продажу.

◦отримання у продавця нового ТЗ всіх необхідних документів для постановки ТЗ на облік.

◦отримання, разом зі представником замовника, ТЗ у продавця з обов’язковою передачею замовнику всіх необхідних бухгалтерських документів для прийняття ТЗ на баланс.

6. Купівля та встановлення додаткового обладнання.

◦ Проведення порівняльного аналізу вартості додаткового обладнання і надання найкращого варіанту обладнання, раніше обумовленого із замовником.

7. Реєстрація/перереєстрація а/м

 ◦ Організація і підготовка необхідних документів для реєстрації/перереєстрації автотранспорту замовника у відповідних органах (в т.ч. втрата свідоцтва про реєстрацію, номерних знаків).

8. Доставка до місця використання

◦ Організація і доставка автотранспорту замовника з залученням послуг евакуації або силами водіїв компанії.

9. Доставка в інший регіон

◦ Організація і доставка автотранспорту замовника в регіон присутності підрозділів (співробітників) замовника, із залученням послуг евакуації або силами водіїв компанії.

10. Технічна допомога в дорозі (24/7) через найбільшого оператора в Україні «СОС Сервіс Україна»

◦ Організація допомоги в дорозі, інформаційна допомога, доставка палива, заміна колеса, запуск двигуна автомобіля в разі розряду АКБ або необхідності у заправці пальним, евакуація автомобіля до найближчого місця ремонту і т. д.

◦ Можливість ведення обліку запитів в службу підтримки виконавця і щомісячна звітність по цих запитах.

11. Управління страховими випадками

◦ Організація проведення огляду автомобіля із дефектуванням деталей, що підлягають заміні внаслідок ДТП із наступним наданням кошторису відновлювального ремонту в страхову компанію (СК) або страховому брокеру замовника. Можливість оплати рахунків на СТО після узгодження з СК від імені замовника. Контроль терміну дії страхових полісів.

12. Супровід послуги з придбання абонементних талонів для паркування авто замовника (великі міста як Київ, Дніпро, Харків і т.д.)

◦ Організація і придбання абонементних талонів для паркування автомобілів замовника.

 13. Закупівля шин

◦ Проведення порівняльного аналізу вартості сезонних шин та надання найкращого варіанту ціноутворення, для раніше обговорених з замовником типорозмірів і моделей шин.

14. Сезонна заміна шин

◦ Організація і проведення сезонного шиномонтажу з використанням потужностей СТО партнерів по всій території України, а також залучення пунктів мобільного (пересувного) шиномонтажу, з можливістю проведення робіт на території замовника.

15. Зберігання шин

◦ Організація зберігання несезонних шин, з наданням інформації про стан шин з подальшою можливістю/не спроможністю експлуатації.

16. Консультування

        ◦ Консультування співробітників замовника в питаннях технічного, юридичного характеру, зта інших питань які виникають на дорозі.

17. Допомога в реалізації автопарку на вторинному ринку

◦ Організація і підготовка необхідних документів для можливості продажу автотранспорту замовника через відділ трейд-ін компанії ТОВ «Ілта».

◦ Можливість викупу автотранспорту замовника на вигідних умовах.

◦ Можлива організація і надання передпродажної підготовки автотранспорту замовника.

18. Звітність по автопарку

◦ Надання розгорнутої звітності за типами проведених ремонтів (планове ТО, ремонти, страхові ремонти), що входять в рахунки, пробігів на автотранспорті замовника.

◦ Зберігання інформації по автопарку (прив’язкою до співробітника  і кост-центру).

19. Звітність за витратами на утримання автопарку (ТО і ремонти)

◦ Надання розгорнутої фінансової звітності про витрати на ремонт і сервісне обслуговування автотранспорту замовника, як парку в цілому, так і по конкретно окремому автомобілю.

◦ Надання щомісячного рахунку, рахунку за додаткові послуги (проведені технічні роботи, ремонти, ТО, шиномонтаж і т. д.) і деталізований звіт до даного рахунку.

20. Паливна програма

◦ Організація і надання єдиного пакету послуг, яка включає забезпечення автотранспорту замовника паливними картами, для заправки палива і додатковими супутніми послугами за картками (мийка, шиномонтаж, рідина омивача скла  та інше).

◦ Надання гнучкої системи знижок на придбання палива за даною програмою.

◦ Облік кількості операцій по заправкам з можливістю надання звітів за запитом замовника. 

◦Можливість доступу до онлайн кабінету, з можливістю перегляду (зміни) лімітів по паливним карткам.

 21. Доставка на сервіс і назад

◦ Надання водія, для доставки на сервіс і назад автомобіля замовника, як на завчасно запланований день, так і в разі екстреної необхідності.

22. Оренда автомобіля

◦ Організація і надання автомобіля в разі неможливості експлуатації основного автомобіля замовника або за окремим запитом замовника.

23. Короткострокове зберігання автомобіля

◦ Організація і надання можливості зберігання автотранспорту замовника на парковках паркувальних площах виконавця.

24. GPS моніторинг

◦ Організація і установка (за бажанням замовника), або супровід автотранспорту замовника (раніше встановлено обладнання) з наданням системи звітів.

Методики ціноутворення пропоновані нами для наших клієнтів:

Варіант №1.

На щомісячній основі замовником оплачується консолідований рахунок за надані виконавцем послуги та вартість виконаних робіт наданих субпідрядниками. Додатково на щомісячній основі замовник оплачує винагороду за адміністрування Транспортного Засобу – обумовлена щомісячна плата за один ТЗ.

Варіант №2.

На щомісячній основі замовником оплачується консолідований рахунок за надані виконавцем послуги та вартість виконаних робіт наданих субпідрядниками. Додатково на щомісячній основі замовник оплачує винагороду у вигляді % (з нарахуванням ПДВ) від консолідованої вартості фактично наданих замовнику послуг виконавця і субпідрядників.

Огляд програмного середовища для управління автопарком (фліт-менеджмент):

При наданні послуг управління та обслуговування корпоративного автопарку, що належить замовнику, ми використовуємо програмний комплекс, який був спеціально розроблений і впроваджений для виконання подібного роду завдань. Нижче наведені приклади оформлення в програмному комплексі.

1. Реєстрація та внесення інформації про автомобіль в систему.

2. Облік вхідних рахунків.

3. Договору з СТО, облік відстрочок, знижок, вартості н/г.

4. Перевиставлення вхідних рахунків на клієнта (реінвойсинг).

5. Облік пробігу автомобіля. 

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!