Ювілейний десант компанії ІЛТА на Paris Motor Show 2018

До 25-річчя компанія Ілта нагородила 25 кращих співробітників поїздкою на 120-тий ювілейний Паризький автосалон (4-14 жовтня). Mondial de l’Automobile є найстарішим у світі міжнародним автосалоном. На автошоу збираються провідні інженери, дизайнери і менеджери світового автобудування.

Співробітники компанії ІЛТА, найбільшого дилера ПЕЖО в Україні (регіон – Київ і область), змогли першими оцінити презентовані в цьому році новинки. “Компанія Ілта величезне значення приділяє розвитку персоналу. Поїздка на ювілейний Паризький автосалон – це, безумовно, один з найяскравіших елементів системи мотивації, оскільки наші найкращі співробітники отримали можливість відчути себе частиною світової автомобільної індустрії, познайомитися з визначаючими розвиток ринку трендами, насолодитися особливою атмосферою найстарішого автосалону Європи”, – зазначив Сергій Олександрович Міщенко, один із засновників і голова товариства «Ілта».

На ювілейному Паризькому автосалоні ПЕЖО представила відразу три світові прем’єри: універсал ПЕЖО 508 SW, електричний концепт-кар ПЕЖО e-LEGEND і нові гібридні двигуни ПЕЖО PLUG-IN HYBRID.

Універсал нового покоління ПЕЖО 508 SW задає нові стандарти в D-сегменті: місткий салон і багажний відсік дизайнери ідеально вписали в елегантний образ автомобіля. Універсал оснащений останнім поколінням концепції організації простору водія ПЕЖО i-Cockpit®.

Концепт-кар e-LEGEND CONCEPT, безумовно, можна вважати прообразом автомобіля майбутнього, яким його бачать в ПЕЖО. Електричний автономний автомобіль від ПЕЖО – це задоволення від водіння і стиль. Не випадково прихильники бренду можуть впізнати в концепті риси класичного купе 504 Coupé. Двигун концепт-кара має чотири режими роботи – два автономних і два ручних. Але вибір самого режиму завжди залишається за водієм. Концепт-кар e-LEGEND – це синтез технологій і традицій: на величезному цифровому дисплеї (діагональ 49 дюймів) пасажири можуть дивитися розважальний контент або спостерігати за дорогою через спеціальні камери, а оксамит і дерево, використані в оформленні салону, створюють атмосферу затишку і надійності .

ПЕЖО активно готується до нового енергетичного майбутнього. Лінійка революційних гібридних бензинових двигунів PLUG-IN розрахована на водіїв, які не хочуть обмежувати свою свободу, але дбають про екологію і розумне споживання. Гібридні трансмісії будуть серійно встановлюватися на кросовері ПЕЖО 3008, а також седані і універсалі ПЕЖО 508 і 508 SW. Передбачено різні режими роботи: повністю електричний режим ZEV, повнопривідний режим для кращої прохідності (для версій з HYBRID4), потужний режим Sport, універсальний Hybrid.

Приковує до себе увагу і ПЕЖО Rifter – потужний і в той же час елегантний багатоцільовий автомобіль, який може долати дороги будь-якої складності.

Бренд також представив добре знайомі й улюблені SUV ПЕЖО 2008, ПЕЖО 3008 і ПЕЖО 5008, а також міські ПЕЖО 108, ПЕЖО 208 і ПЕЖО 308.

На стенді ПЕЖО площею понад 2000 м² вражають уяву глядачів не тільки технологічні новинки, а й скульптура лева, нового амбасадора марки. Дизайнери з ПЕЖО Design Lab втілили фірмову емблему бренду, яка відзначає свій 160-річний ювілей, в величезну скульптуру – 12,5 метрів в довжину і 4,8 метрів у висоту.

Співробітники компанії ІЛТА, серед яких були кращі продавці-консультанти, механіки, менеджери, не тільки провели насичений день на стендах виставки і сфотографувалися поруч з легендарним Левом, символом бренду, а й змогли прогулятися по Парижу. Поїздка збіглася з дивовижною можливістю в Ніч музеїв відвідати головні паризькі пам’ятки в особливій атмосфері. Вечірній круїз по Сені став завершальним акордом поїздки.

«Відвідати ювілейний, найстаріший в світі Паризький мундіаль – це мрія будь-якої людини, що працює в автоіндустрії. Ми ж тут були командою, що зробило поїздку ще приємнішою. Відчули всю міць і привабливість бренду ПЕЖО. У роботі ці знання і впевненість в силі бренду просто необхідні», – розповів кращий менеджер відділу продажів Олександр Комаристий.

ДОСЬЄ:

Компанія «Ілта» – стояла біля витоків галузі і внесла значний внесок в формування і розвиток автомобільного ринку країни. «Ілта» впевнено займає лідируюче місце в своєму сегменті: за 9 місяців 2018 року частка продажів ІЛТА сягнула – 23% від усіх продажів марки в Україні. Протягом 25 років компанія розвиває європейські стандарти продажів і обслуговування автомобілів, піклується про своїх клієнтів.