Skip to main content

Презентація

У новому універсалі Peugeot 308 SW, спроектованому з чистого аркуша, стрімка зовнішність поєднується з просторим інтер’єром салону. У ньому елегантно втілені основні якості сучасного універсалу: простір, надійність, універсальність і практичність, саме тому він був визнаний Автомобілем року в Європі в 2014 році.

У багажнику нового Peugeot 308 SW створено оптимальний обсяг для перевезення багажу, поряд з кращими зразками в даному класі автомобілів. Завдяки модернізації салону та встановлення сидінь з простою системою складання під назвою «Magic Flat», новий універсал марки Peugeot з легкістю підлаштовується під ваші потреби.

Інженерам-конструкторам і художникам-оформлювачам Peugeot вдалося створити просторий універсал зі стильним, спортивним, притиснутим до землі зовнішнім виглядом. Його великі розміри (довжина 4585 мм, висота 1471 мм) задовольнять вимоги покупців, що цінують основні якості універсалів: великий багажник, просторий салон, можливість його трансформації і практичність.

Сівши за кермо нового Peugeot 308 SW, ви оціните зручну організацію простору навколо водія, що отримала назву Peugeot i-Cockpit. У 2013 році на 29 Міжнародному автомобільному фестивалі вона була визнана найкрасивішим дизайном інтер’єру року. Peugeot i-Cockpit забезпечує прекрасні враження від водіння.

Екстер'єр

надзвичайно елегантними формами. Тож не дивно, що таке нове оформлення і увага до кожної деталі дозволила автомобілю отримати звання Автомобіля року в Європі в 2014 році!

Новий Peugeot 308 SW привертає увагу сміливим, сучасним і одночасно витонченим оформленням. Плавні лінії кузова надають йому вишуканий і в той же час спортивний зовнішній вигляд, що викликає природне відчуття елегантності. Широка площа скління підкреслює динамізм автомобіля і натякає на комфортабельний інтер’єр салону.

Оформлення світлодіодних покажчиків поворотів, розміщених в бічних дзеркалах заднього виду, виконане в одному ключі з оформленням фар і задніх ліхтарів та обробкою салону, забезпечуючи рівновагу і гармонію між всіма частинами автомобіля. Крім того, хромована решітка радіатора і лінія багажника дають чітке уявлення про елегантність нового Peugeot 308 SW.

Взявшись за спортивне кермо зменшеного діаметру, ви відразу відчуєте інтуїтивний «зв’язок» з автомобілем, та оціните відмінну керованість і реакцію на свої дії. Ви зможете насолодитися підвищеною комфортабельністю салону завдяки поліпшеному зчепленню з дорогою і застосування ефективних шумоізоляційних матеріалів. Сидячи у кріслі водія, ви зможете відчувати себе більш розслаблено завдяки безлічі допоміжних систем, що відповідають за вашу безпеку і полегшують керування автомобілем.

Завдяки елегантним радіаторним гратам і фарам, гармонійно вписаним в передню частину автомобіля, новий Peugeot 308 SW набув переконливого, легко впізнаваного зовнішнього вигляду. У фарах та задніх ліхтарях застосовані світлодіодні лампи. Такі ж лампи використані і у бічних сигналах поворотів. Загальне оформлення освітлювальних приладів зачаровує з першого погляду!

Задні ліхтарі заходять на бічні панелі кузова, як в хетчбеку. 42 світлодіоди з опалесценцією надають їм абсолютно нову, високотехнологічну, С-подібну форму. Ще по три світлодіода з кожного боку використовуються для посилення стоп-сигналів. Таким чином в комбінованих задніх ліхтарях застосовано 48 світлодіодів.

Інтер'єр

У салоні нового універсала Peugeot 308 SW художнє оформлення ідеально поєднується з новітніми зразками техніки, що справляє по-справжньому особливе враження на водія та пасажирів. Завдяки увазі до кожної деталі і зручній компоновці ви зможете насолоджуватися кожною поїздкою.

У салоні нового універсала Peugeot 308 SW водій зручно розташовується у високотехнологічній «кабіні пілота» Peugeot i-Cockpit, яка скомпонована максимально зручно і сучасно. Передня частина салону оформлена дуже елегантно: примітний мінімум кнопок, використання високоякісних матеріалів – усе це говорить про особливу увагу до деталей.

На XXIX Міжнародному автомобільному фестивалі у Франції новий Peugeot 308 був відзначений спеціальною нагородою за «Найкрасивіше оформлення інтер’єру – 2013».

У салоні нового Peugeot 308 SW ви відразу звернете увагу на блискучі і гладкі поверхні. Кожен елемент, кожна деталь салону говорить про стриману елегантність: всього кілька кнопок, високоякісний регулятор гучності, глянцево-чорні і матові хромовані вставки і декоративні панелі. Ідеально втоплений в передню панель сенсорний екран стане вашим незамінним помічником при роботі з бортовими системами. З діагоналлю 24,6 см (9,7 дюйма), поверхня якого повернута у сторону водія, він забезпечує простий і зручний доступ до управління бортовими системами та додатками.

Завдяки скляному панорамному даху «Cielo»  та вікнам загальною площею 1,69 м² в салоні нового універсала Peugeot 308 SW водій і пасажири зможуть насолоджуватися прекрасною атмосферою і природним освітленням.

4585 мм в довжину, 2043 мм в ширину (з дзеркалами) і 1471 мм у висоту – з такими габаритами новий Peugeot 308 SW має ідеальні розміри для універсала, особливо що стосується простору в салоні і обсягу багажного відділення.

Зручні відсіки для зберігання речей під підлогою багажника збільшують його загальний обсяг до 563 дм³, що робить його одним з найбільш просторих в класі.
Елегантні гачки на хромованих полозах дозволять вам з легкістю упорядкувати і закріпити багаж на час подорожі.

Новий Peugeot 308 SW відрізняється особливою практичністю та простотою експлуатації завдяки спеціальній системі «Magic Flat», яка дозволяє складати спинки задніх сидінь.

Два легко доступних важеля з кожного боку заднього сидіння дозволять вам трансформувати багажник в одну мить з «чарівним» результатом: ви отримаєте більше багажне відділення з ідеально рівною підлогою для перевезення різноманітних вантажів. Його загальний обсяг може досягати 1660 дм³ (за стандартом VDA 214).

Технології

Новий електричний підсилювач рульового управління прийшов на зміну електрогідравлічному на моделі попереднього покоління. Новий підсилювач дозволив скоротити вміст CO2 у відпрацьованих газах нового універсала Peugeot 308 SW, а також, в поєднанні з вузьким діапазоном рульового управління, поліпшити керованість і маневрування в міських умовах.

На відміну від звичайного ключа електронна система розпізнаваннядозволить вам відкривати центральний замок, не виймаючи радіоключ з кишені або сумочки, і запускати двигун за допомогою кнопки «Пуск-стоп». Легкого дотику до дверної ручки передніх дверей буде досить для того, щоб закрити автомобіль.

У комплектації Allure для нового універсалу Peugeot 308 SW передбачене електричне гальмо стоянки. Воно задіюється автоматично, коли двигун глухне, і розмикається, як тільки двигун запускається.

В системі автоматичного паркування використовуються спеціальні датчики для визначення розмірів вільного місця для паркування. Завдяки цій системі поставити машину на стоянку буде простіше і безпечніше, навіть в разі щільного паралельного паркування. Система автоматично здійснює рулювання і надає візуально-звукове сповіщення для водія для роботи педалями газу, гальма, коробкою передач і педаллю зчеплення (для модифікацій з МКПП). У будь-який момент часу водій може відновити контроль над рульовим колесом.

Шестиступінчаста автоматична коробка передач забезпечує надзвичайно швидке і плавне перемикання передач, щоб гарантувати відмінні враження від водіння. При проектуванні даної АКПП інженери прагнули звести до мінімуму вміст CO2 у відпрацьованих газах. Саме тому вона стане ідеальним вибором для тих, хто піклується про навколишнє середовище і є прихильником комфорту: різниця в показниках вміст CO2 для механічної і автоматичної КПП складає всього 9 г / км!

При спільному використанні з електричним стоянковим гальмом система Hill Assist полегшує повторний пуск двигуна і рушання з місця в гору. Спеціальний механізм буде утримувати автомобіль на схилі протягом короткого часу (близько 2 секунд), дозволяючи водієві перенести ногу з педалі гальма на педаль газу.

Як і хетчбек 308, новий універсал Peugeot 308 SW легше свого попередника (на 140 кг). Насправді, в порівнянні з подібними автомобілями в даному класі, він є найлегшим на ринку. При проектуванні автомобіля інженери-конструктори зробили все можливе, щоб позбутися від зайвої маси у всіх вузлах і агрегатах. Зокрема, для цього були застосовані алюмінієві та композитні матеріали, використано лазерне зварювання.

Для того, щоб домогтися зменшення загальної маси автомобіля, довелося модернізувати навіть гальмівну систему. Результат: знижена витрата палива і зменшений вміст CO2 у відпрацьованих газах при збереженні оптимальної динаміки і безпеки в різних умовах.

Безпека

У новому Peugeot 308 SW завдяки досвіду і досягнень інженерів Peugeot вдалося досягти першокласної керованості в різних ситуаціях і забезпечити повну безпеку водія і пасажирів.

Новий Peugeot 308 SW може бути укомплектований новітніми засобами безпеки, об’єднаними в пакет «Допомога водієві». Він включає адаптивний круїз-контроль, систему попередження про зіткнення і систему екстреного гальмування при зіткненні. Ці пристрої функціонують за допомогою радара, встановленого в нижній частині переднього бампера. Адаптивний круїз-контроль автоматично зменшує запрограмовану швидкість за допомогою гальмування двигуном, якщо ви наближаєтеся до автомобіля, який рухається з меншою швидкістю. У разі якщо різниця між швидкістю вашого автомобіля і попереду транспортного засобу занадто велика, система попередження подасть вам сигнал почати гальмування, щоб збільшити дистанцію. Якщо зіткнення неминуче, автоматично буде задіяна система екстреного гальмування, яка зменшить швидкість максимум на 20 км / год, щоб уникнути зіткнення або зменшити наслідки.

Як у хетчбеку 308, чотири датчика, розміщені на передньому і задньому бамперах універсалу 308 SW,  інформують водія кожного разу, коли в «мертвій» зоні виявляється інший учасник дорожнього руху, будь то автомобіль чи мотоцикліст.

При виявленні іншого транспортного засобу у «мертвій» зоні, в бічному дзеркалі з тієї ж сторони запалюється світлодіод, який попереджає водія.

Незважаючи на зменшену масу силова структура нового Peugeot 308 SW була спеціально спроектована так, щоб поглинати максимальну кількість енергії, що вивільняється в результаті зіткнень різних типів, і звести до мінімуму травмування водія, пасажирів і пішоходів.