Skip to main content

Peugeot

Досягнення

Усі найбільш значущі досягнення компанії «Пежо»: від витоків і до сьогодні…

2017 рік. Потрійний тріумф Peugeot 3008 DKR на «Дакар-2017».

2017 рік. Peugeot 3008 став переможцем конкурсу «Автомобіль року». Експертне журі Женевського автосалону високо оцінило бездоганний зовнішній стиль, дизайн інтер’єру, ходові якості та інноваційні технологічні рішення нового SUV. Цей титул став 21-й престижною нагородою нового PEUGEOT 3008. А сама модель – п’ятий автомобіль бренду, удостоєним цієї високої оцінки, і першим SUV, зазначеним премією COTY.

2016 рік. Екіпаж у складі Стефана Петеранселя і Жан-Поля Коттре завоював перемогу в класі позашляховики. Автомобіль – Peugeot 2008 DKR.

2014 рік. Динамічний Peugeot 308 завоював міжнародний титул «Автомобіль року». Журі конкурсу до душі припали новітні технології (Pure Tech, BlueHDI, EMP2), які були використані при створенні даної моделі. На старті виробництва попереднє замовлення склав близько 55 тисяч одиниць.

2013 рік. Рекорд на 20-кілометровому маршруті зі 156 поворотами встановив гонщик Себастьян Леб, який пройшов дистанцію за 8 хвилин 13,878 секунд. Автомобіль – Peugeot 206 Т16 з 3,2-літровим V6 потужністю 875 кінських сил.

2011 рік. Peugeot 508 отримав п’ять зірок від Euro NCAP. Автомобіль продемонстрував кращі в класі результати в категорії «Захист дитини» та отримав 97% за «прилади безпеки».

2010 рік. Компанія Peugeot представила в Пекіні новий автомобіль Peugeot 408. Завдяки новому автомобілю Peugeot 408 французький концерн планує значно збільшити обсяги продажів у регіоні. Peugeot 408 призначений винятково для китайського ринку, повна назва нової моделі – Dong Feng Peugeot 408. Новий Peugeot 408 вироблятимуть на китайському заводі компанії, розташованому в місті Ухань (провінція Хубей). Peugeot прогнозує, що щорічний рівень продажів нової моделі на китайському ринку, який розвивається, досягне 100 000 одиниць на рік.

2010 рік. Міжнародні продажі Peugeot у 2009 році склали 1 842 000 автомобілів, що дозволило компанії стати світовим лідером серед французьких автовиробників, зайнявши 3 %-ву частку ринку.

2010 рік. Потрійна перемога в рейтингу англійського автомобільного видання What Car?:

  • 3008 – «Автомобіль року – 2010»;
  • 3008 – переможець у категорії «Кросовери»;
  • 5008 – переможець у категорії «Мінівени».

Починаючи з 1978 року, британський журнал What Car? щорічно оцінює нові моделі автомобільного ринку, що з’явилися протягом року, і вручає нагороди в 13 категоріях. Вища нагорода «Автомобіль року» присуджується переможцю однієї з номінацій премії. У рейтингу 2010 року марка Peugeot отримала три нагороди: моделі 3008 та 5008 стали лідерами у своїх категоріях і, крім того, Peugeot 3008 було названо «Автомобілем року» за вибором редакції журналу.

2010 рік. 8 січня генеральний директор французької автомобільної компанії Peugeot Жан-Марк Галь представив оновлений бренд Peugeot і оголосив глобальні цілі компанії до 2015 року. Найголовніша з них на цей період – підвищення Peugeot не менш ніж на три позиції у десятці лідерів світового автомобільного ринку.
Новий рекламний лозунг марки звучатиме однаково в кожній країні світу: Peugeot, Motion & Emotion («Пежо», Рух і Емоція»).

2009 рік. Автомобіль Peugeot 5008 удостоєно п’яти зірок за новим глобальним рейтингом оцінки безпеки Euro NCAP.

2009 рік. На Міланській міжнародній виставці вело- та мототехніки компанія Peugeot представила концепт, що отримав назву Hybrid3 Evolution. Практичний і безпечний завдяки триколісній конструкції, економічний та екологічний завдяки гібридній технології, він демонструє новий рівень досконалості та продуктивності.

2009 рік. BB1 розпочав європейський тур, що стартував у Центрі Sony в Берліні.
Після Німеччини електрокар ВВ1 привітали в Ковент Гарден 7 та 8 листопада, потім ВВ1 відвідав Іспанію 21–22 листопада, потім Італію, де автомобіль продемонстровано на показі в Мілані (відбулося це 28 і 29 листопада). А завершив ВВ1 європейський тур у Парижі 12–13 грудня. У всіх країнах презентація автомобіля відбувалась у найвідвідуваніших місцях. Таким чином, Peugeot продемонстрував широкому загалу своє бачення ідеального міського автомобіля, який має неповторний стиль, унікальну архітектуру, привабливий дизайн салону й високу екологічність.

2009 рік. Асоціація італійських автомобільних журналістів UIGA назвала Peugeot 3008 кращим автомобілем Європи 2010 року. Вперше цю почесну нагороду отримав кросовер, залишивши позаду 19 інших автомобілів-номінантів.

2009 рік. Компанія Peugeot у рамках Франкфуртського автосалону, що проходив з 17 по 27 вересня 2009 року, представила на своєму стенді надкомпактний концептуальний автомобіль ВВ1. Новинка, яка скоро буде кращим вирішенням проблеми пересування у великому місті.

2009 рік. Команда Peugeot дублем виграла 77-й марафон «24 години Ле-Мана» – одну з найпрестижніших гонок у світі. Ця перемога стала першою для спортпрототипу Peugeot 908 HDi FAP, уперше представленого в 2007 році, і третьою для марки Peugeot, що перемагала на трасах Ле-Мана в 1992 і 1993 роках.

2008 рік. Peugeot Bipper став переможцем International Van of the Year 2009. Авторитетне журі, представлене провідними журналістами з 20 європейських країн, високо оцінило такі якості автомобіля, як оригінальність концепції, компактні розміри, оптимізовані об’єм вантажного відсіку (до 2,8 м3) і вантажопідйомність (до 610 кг), практичність, відмінну керованість, відповідність потребам найрізноманітніших споживачів, функціональність. Крім того, журі відзначило високий рівень екологічної безпеки авто і малі витрати палива – усього 4,5 л на 100 км для 1,4-літрового дизельного двигуна.

2008 рік. У рамках Паризького автосалону, що проходив з 4 по 19 жовтня, компанія Peugeot презентувала ряд автомобільних новинок, кожна з яких демонструє вміння марки поєднувати у своїй автопродукції турботу про довкілля та вражаючі технічні характеристики. У рамках виставки було представлено цілий ряд гібридних установок на автомобілях різних класів: Peugeot 308, Peugeot 3008 Prologue, Peugeot 908, Peugeot RC HYmotion4.

2008 рік. Автомобіль Peugeot 308 1,6 HDi в черговий раз продемонстрував свою унікальну економічність, проїхавши 1689,7 км дорогами Південної Африки на одному баку в рамках Coast2Coast Challenge. Середні витрати дизельного палива склали 3,4 л на 100 км.

2008 рік. Peugeot 308 SW визнано кращим сімейним автомобілем 2008 року у Швеції. Рішення про присудження такого почесного звання було прийнято журі у складі 11 найвпливовіших шведських журналістів.

2008 рік. Peugeot 308 SW визнано кращим імпортованим автомобілем Німеччини у 2008 році в категорії «Компактний клас». Для вибору кращого авто у кожній із 9 категорій 150 експертів протестували 126 автомобілів, провівши понад 1900 дорожніх тестів. За два дні тестування автомобілі-номінанти подолали загалом 500 000 км. Конкурс-тест «Firmenauto des jahres 2008», за результатами якого Peugeot 308 SW став переможцем у своїй номінації, було організовано авторитетним німецьким журналом Firmenauto і німецькою тестовою організацією DEKRA.

2008 рік. Peugeot 308 SW увійшов до десятки найбільш інтересних новинок автомобільної виставки Kyiv Automotive Show 2008 і його названо одним з кращих автомобілів, показаних на автосалоні.

2008 рік. Перемога Peugeot 308 відбулась у рамках Міжнародного конкурсу «International Engine of the Year 2008» за кращий двигун. Журналісти з 30 країн світу визнали кращим двигуном у категорії 1,4 –1,8 л двигун 1,6 л, яким оснащено новий Peugeot 308. Унікальна розробка нового двигуна дозволила отримати найнижчі витрати палива при 120 к. с. у 6,7 л/100 км, з максимальним крутним моментом 160 Нм.

2008 рік. Компанію «Ілта» – офіційного імпортера Peugeot в Україні визнано кращою автомобільною компанією за результатом незалежного рейтингу журналу «Деньги»

2008 рік. Установлено два світові рекорди, занесені до Книги рекордів Гіннеса з економічної їзди на Peugeot 308 з дизельним двигуном. Середні витрати палива склали усього лише 3,13 л на 100 км, або 90,75 миль на галон!

2007 рік. Peugeot 307 SW переміг у номінації «Краще співвідношення ціна/якість» за результатом незалежного опитування відвідувачів автомобільної виставки Kyiv Automotive Show 2007.

2007 рік. Peugeot 207СС переміг у номінації «Кращий автомобіль А класу» за результатом незалежного опитування відвідувачів автомобільної виставки Kyiv Automotive Show 2007.

2007 рік. Peugeot 207 переміг у номінації «Кращий автомобіль року 2007» в Україні за даними незалежного рейтингу «Автомобіль року 2007».

2007 рік. Peugeot 308 переміг у номінації «Автомобіль року 2007» за незалежними рейтингами популярного німецького автомобільного журналу AutoBild.

2007 рік. Перемога Peugeot 308 відбулась у рамках Міжнародного конкурсу «International Engine of the Year 2007» за кращий двигун. Журналісти з 30 країн світу визнали кращим двигуном у категорії 1,4–1,8 л двигун 1,6 л, яким оснащено новий Peugeot 308. Унікальна розробка нового двигуна дозволила отримати найнижчі витрати палива при 120 к. с. у 6,7 л/100 км, з максимальним крутним моментом 160 Нм.

2005 рік. Peugeot 407 переміг у номінації «Кращий автомобіль року 2005» в Україні за даними незалежного рейтингу «Автомобіль року 2005»

2005 рік. Пежо 1007 визнано найбезпечнішим автомобілем класу А, що завоював оцінку (5 зірок) по результатам краш тестів відповідно до методики EURONCAP.

2003 рік. Пежо 307 CC — найбезпечніший у світі кабріолет за результатами краш-тесту відповідно до методики EURONCAP. Перший у світі автомобіль середнього класу, який отримав найвищу оцінку з безпеки на краш-тесті відповідно до методики EURONCAP — 5 зірок.

2002 рік. Пежо 206 WRC — переможець чемпіонату світу з ралі (WRC). Найбільш потужний європейський 2,0-літровий бензиновий безнаддувний двигун (206 RC / 1997 см3 / 180 л.с.). Перший у світі універсал малого класу зі склом 5-их дверей, що окремо відкривається.

2001 рік. Пежо 206 WRC — переможець чемпіонату світу з ралі (WRC). Пежо 307 визнано переможцем конкурсу “Car of the YEAR ’02”. Перший європейський бензиновий двигун із системою прямого вприскування — EW10D (HPI) /1997 см3 / 143 л.с.

2000 рік. Пежо 106 Електро — серійний електромобіль, що має найтриваліший пробіг між підзарядками акумуляторів. Пежо 206 WRC — переможець чемпіонату світу з ралі (WRC). Кращий результат у перегонах “24 години Ле-Мана” серед приватних команд. (Команда Pescarolo Sport, автомобіль Courage C 52 Peugeot, двигун PEUGEOT-SODEMO ES9J4S 3,2 л. V6 twin-turbo потужність   більш ніж 550 л.с.).

1998 рік. Початок виробництва дизельних двигунів сімейства HDI — перші в світі дизельні двигуни з FAP-фільтром, що відповідають екологічним нормам Euro 4.

1996 рік. Найпотужніший серійний європейський 1,6-літровый бензиновий безнаддувний двигун (106 S16 / 1587см3 / 118 л.с.). Пежо Partner визнаний переможцем конкурсу Van of the YEAR ’97.

1993 рік. У червні “Пежо 905-Еволюшн” повторює своє досягнення, в черговий раз ставши переможцем 24-годинних перегонів Ла-Манш   (Брэбхам, Бушу та Хелари). На цей раз зайняли перші три призових місця, що наочно підтвердило технічну якість автомобіля й двигуна. Компанія “Мотоцикли Пежо” запускає у виробництво нове покоління скутерів.

 1992 рік. Переможець перегонів “24 години Ле-Мана”. Переможець чемпіонату світу в класі спорт-прототипів (905).

 1991 рік. Переможець чемпіонату світу в класі спорт-прототипів (905).

 1989 рік. У січні Пежо в третій раз перемагає в ралі “Париж-Дакар” (переможці – Ватанен-Берглунд на моделі 405 Т 16).

 1988 рік. Перемога в ралі-рейді Туніс (405 T16).

 1987 рік. Перемога в ралі-рейді Париж-Дакар (205 T16).

 1986 рік. Пежо 205 T16 — переможець чемпіонату світу з ралі (WRC). Пежо 405 визнаний переможцем конкурсу Car of the YEAR ’87

1985 рік. Пежо 205 T16 — переможець чемпіонату світу з ралі (WRC). Переможці – Салонен і Харянне на моделі 205 Турбо 16.

1978 рік. Перемога в ралі-рейді “Сафарі” (504).

1975 рік. Перемога в ралі-рейді “Сафарі” (504).

1969 рік. Перемога в ралі-рейді “Сафарі” (404).

1968 рік. Перемога в ралі-рейді “Сафарі” (404). Пежо 504 визнаний переможцем конкурсу Car of the YEAR ’68.

1965 рік. Пежо 204 — перший у світі серійний автомобіль із повністю незалежною підвіскою всіх колес. Пежо 204 — перший передньоприводний автомобіль марки Пежо, найбільш швидкісний і динамічний серійний автомобіль у малому класі. Пежо 404 — найбільш швидкісний і динамічний серійний автомобіль у середньому класі (35 світових рекордів швидкості).

1963 рік. Перемога в ралі-рейді “Сафарі” (403).

1953 рік. Перемога в перегонах Mille Miglia (203) у класі автомобілів із двигунами робочим об’ємом до 1300 см3.

1937 рік. Перший у світі автомобіль із кузовом купе-кабріолет (402 B Eclipse). Електропривод піднімав дах за 15 секунд!

1935 рік. На Паризькому автомобільному салоні нині відома 402-а модель (перший європейський автомобіль із “аеродинамічним” дизайном  знаменує початок серії, котру у Франції прийнято називати “Sochaux streamline”. Ця серія містить широкий асортимент продукції: від розкішного автомобіля до купе і легендарного кабріолету з першою електричною системою підйому тенту.

1931 рік. Перший у світі серійний автомобіль із передньою незалежною підвіскою (201). Інші виробники автомобілів швидко опановують цю систему, і до 1939 року 80% всіх автомобілів випускають із використанням цього принципу.

1923 рік. Упродовж року выпустили 10 000 автомобілів. Причиною такого ажіотажу стало встановлення на всі моделі «Пежо»гальмів – стандартна або опціональна комплектація.

1921рік. Перший в світі легковий автомобіль (експериментальний), оснащений дизельним двигуном (“Torpedo”).

1920 рік. Бронеавтомобілі Пежо на озброєнні Робітничо-Селянської Червоної Армії (РСЧА).

1913 рік. У травні Жюль Гу виграє на “Пежо” перегони Индіанаполіс 500. Ця історична перемога в класичних американських перегонах започатковує легенду, знаменитий 4-циліндровий двигун Оффенхаузер, запозичений від 4-циліндрового двигун зі здвоєним розподільчим валом і чотирмаклапанами на кожному циліндрі, який встановили на “Пежо”-переможцях. Кар’єра цьогоавтомобіля на Индіанаполіс 500 тривала впродовж 60(1) років.Той самий Жюль Гу встанавлює рекорд швидкості – 106.598 миль на годину.

1904 рік. Перший у світі серійний автомобіль, який обладнано амортизаторами.

1902 рік. Перший у світі серійний автомобіль із карданною передачею.

1900 рік. Упродовж року випустили 500 автомобілів. Виробили також близько 20,000 велосипедів, 100 тонн арматури для корсетів и 6 тонн пружин для пінцетів.

1889 рік. Випустили перший автомобіль Пежо. Цей триколісний автомобіль створив Арман Пежо в співавторстві зі знаменитим спеціалістом з парових двигунів – Леоном Серполлетом. Автомобіль назвали «Серполлет-Пежо» і представили на Всесвітній виставці в Парижі в 1889 р. в сторічний ювілей Великої Французької революції.

Автоспорт

Компанія «Пежо», починаючи  з 1869 р., стає соціально орієнтованою: впроваджуються прогресивна політика соціального забезпечення із пропозицією банківських позик, організація фондів взаємодопомоги, безкоштовне медичне обслуговування, страхування, підтримка шпиталів, шкіл, пенсійних установ і 10-годинний робочий день за тридцять років до того, як його офіційно встановили державою. Эміль Пежо засновує Літературну премію за мир. Але окрім перерахованих видів суспільної діяльності, Peugeot знаменита своєюнерозривністю зі спортом, спортивними змаганнями, підтримкою різних за рівнем усіляких чемпіонатів і турнірів.

sport_1«Пежо» завжди славилася своїми спортивними досягненнями. Почнемо з того, що перший справжній автомобіль «Пежо» випустила лише через 5 років після винаходу автомобіля – в 1891 році. А вже в 1894 – виграла перше ралі.

Власники компанії від початку створювали машини з ухилом в автоспорт, а часом і тільки для спорту. Їхні машини часто брали участь у змаганнях і часто вигравали. Рівень залученості компанії в автомобільний спорт можна дорівнювати рівню зростання виробництва в «Пежо».
«Пежо» отримували перемоги в цілій низці змагань: таких, як Grand Prix de Dieppe в червні 1912 року, Grand Prix de France в Ле-Мане вересні того ж року, гірські перегони Mont Ventoux і Val Sazon, перегони в Брукленді і т.ін.

sport_2У середині 80-х років ХХ ст. команда «Пежо» досягла свого розквіту  в ралійних перегонах. В цей час Peugeot 205 Turbo 16 був, безсумнівно, кращим автомобілем групи «B». Маленька «ракета» принесла перемогу французькій компанії в чемпіонатах 1985 и 1986 років. Однак після того як «монстрів» групи «B» поставили поза законом, компанія «Пежо», у виробничій гамі котрої не було відповідної моделі, щоб змінити 205 Turbo 16, була вимушена покинути світову ралійну першість і переключитися на участь у ралі-рейдах и перегонах спортпрототипів, а потім прийшла і в «Формулу-1».

 

 

Перемоги PEUGEOT:

2005 рік  Цього разу команда «Пежо» зайняла другий рядок у підсумковому протоколі командного заліку, поступившися лише команді «Ситроену» і обійшовши заводські команди «Форду», «Субару», «Міцубисі» та «Шкоди». Пілоти команди Маркус Гронхольм і Марко Мартін завершили сезон на 3-му та 5-му рядках, відповідно.

2004 рік  Пілоти «Пежо» Марко Мартін зайняв 3-е місце, а Маркурс Гронхольм — 5-е місце.

2002 рік  Цей сезон став для «Пежо» буквально зразково-показовим. Перемога на ралі Кіпр. Маркус Гронхольм виграв п’ять етапів чемпіонату, а Жіль Паніцці в черговий раз підтвердив справедливість звання «короля асфальту». Достойно проявив себе у складі французької команди і чемпіон світу зразка 2001 року Річард Бернс, який заради «Пежо» покинув лави Subaru.

2001 рік  «Пежо» вдалося відстояти звання у заліку виробників.

2000 рік  Перемога моделі 206WRC на ралі в Швеції (лютий), за якою з’явилося 2-е місце в ралі в Португалії (березень) і Аргентині (травень) фінської команди Гренхольм/Раутиайнен.

1999 рік  Модель 206WRC дебютує в турі Корсики. Перемога в ралі в Сан-Ремо.

1997 рік  Лоран Аліелло виграє чемпіонат супертуризму в Німеччині на моделі 406. Жілю Паніцці вдалося захистити свій титул на французькій першості.

1996 рік  «Пежо» першенствує в національному чемпіонаті Франції, де володарем вищого титулу став король асфальтових доріг Жіль Паніцці.

У 1995 і 1996 роках модель 306 Maxi від Пежо стає переможцем французького ралі серед автомобілів з об’ємом двигуна 2 літри.

1994 рік  У співробітництві з Маклареном Пежо виступає на Формулі-1. Лоран Аиелло виграє французький чемпіонат із супертуризму на моделі 405 Mi.

1993 рік  У червні “Пежо 905-Эволюшн” повторює своє досягнення, в черговий раз ставши переможцем 24-годинних перегонів Ла-Манш (Бребхам, Бушу и Хеларі). Цього разу були зайняті перші три призових місця, що наочно підтвердило технічну якість автомобіля та двигуна.

1992 рік  Модель 905 починає фантастичний сезон низки перемог. Першу отримали в травні в Сильверстоуні (Уорвік-Далмас), потім перемога в червні в 24-годинних перегонах Ла-Манш (Бальді-Алліот-Жабуіль), у липні – Донінгтон (Бальді-Алліот), у серпні – Сузука (Уорвік-Далмас) і в жовтні в Мані-Кур (Бальді-Алліот). Кульмінацією сезону стає тріумф моделі “Пежо-Тальбот-Спорт”, який отримав перемогу на Чемпінаті світу спортивних автомобілів, і Дерек Уорвік стає водієм-чемпіоном у тій самій категорії.

1991 рік  Перша перемога Пежо-905 у Сузукі (Бальді-Алліот). Модель 905 продовжує одержувати перемоги: перша в Мані-Кур у вересні (Росберг-Далмас), а за нею – перемога тієї самої команди у Мексиці в жовтні.

1990 рік  Четверта перемога PEUGEOT у ралі “Париж-Дакар” (переможці – Ватанен-Берглунд на моделі 405 Т 16).

1989 рік  PEUGEOT втретє перемагає в ралі “Париж-Дакар” (переможці – Ватанен-Берглунд на моделі 405 Т 16).

1988 рік  PEUGEOT перемагає в ралі “Париж-Дакар” (переможці – Канкуннен і Пииронен на моделі 405 Т 16, яка замінила модель 205 Т 16).

1987 рік  Перемога з першої спроби в найпрестижнішому ралі “Париж-Дакар” командою, яка складається з Арі Ватанена і Бернара Жіро на моделі 205 Т-16.

1986 рік  Пежо виграє другий Чемпіонат світу з авторалі (переможці – Канкуннен і Пііронен на моделі 205 Турбо 16).

1985 рік  Пежо стає переможцем Чемпіонату світу з авторалі (переможці – Салонен і Харянне на моделі 205 Турбо 16).

1963 рік  Перша перемога Пежо в сафарі у Східній Африці на моделі 404.

ІЛТА

Історія успіху ТОВ “Ілта» почалася в 1992 році, коли був підписаний договір з автомобільною компанією Automobiles Peugeot. Відповідно до договору ми отримали статус офіційного імпортера Peugeot в Україні. Довгих 18 років ми представляли інтереси французького автогіганта на території України, доводячи, що вести бізнес на європейському рівні і надавати гідний сервіс в Україні реально. Саме «Ілта» привела французького “лева» в Україні і змусила українців полюбити і приручити його. Це дало можливість французькому промислового автогігантові прийти в Україну і створити в 2010 році дочірню імпортерську компанію.

25 років роботи на автомобільному ринку України навчили нас бути готовими до будь-яких ситуацій, швидко і гнучко реагувати на виклики, а, головне, – ми навчилися розуміти українського споживача і знаходити можливості відповідати
його запитам. Саме це здається нам основною складовою успіху. На сьогоднішній день, ми не тільки і не стільки радіємо досягненням, скільки аналізуємо свій досвід для того, щоб зробити наступні 25 років “Ілти» ще більш яскравими і продуктивними. Наше завдання – сервіс світового рівня і 100% орієнтація на клієнтів. Це – велика мета, до якої нелегко прийти, але 25 років досвіду і підтримка наших партнерів і клієнтів дають нам впевненість в успіху.

  • 25-й рік – рівно стільки ми працюємо на ринку України
  • 5 центрів Продажу та 4 центру сервісного обслуговування автомобілів Peugeot в Києві і регіонах. Торгово-сервісні центри здійснюють повний комплекс робіт: продаж, гарантійне та пост – гарантійне обслуговування автомобілів Peugeot, а також продаж оригінальних запчастин і аксесуарів. Великий центр з продажу автомобілів з пробігом працює під Києвом. Тут на 2 гектарах розміщені експозиційні майданчики з ділянкою для тест-драйву, автосалон, автомийки, центр швидкого технічного обслуговування і зручна стоянка для відвідувачів.
  • 8000 м².- загальна площа найбільшого в Україні торгово-сервісного центру Peugeot від «Ілта» на Залізничному шосе в Києві. 770 м² належить автосалону з експозицією в 16 автомобілів. Це найбільший автосалон Peugeot в західній Європі.
  • 2900 м²- територія станції технічного обслуговування на 30 постів.
  • 1000 автомобілів можуть обслужити в СТО за місяць. Для цього тут щодня працюють 94 кваліфікованих співробітника.
  • 2 000 000 грн.- загальна вартість оригінальних деталей, які постійно є на складі АСЦ площею понад 300 квадратних метрів.
  • більше 25 000 автомобілів марки Peugeot було продано нами за 25 років існування компанії.
  • 32% всіх автомобілів Peugeot в Україні продано в наших центрах в 2011 році
  • Близько 5000 автомобілів дочірнє підприємство, компанія “Ілта Лізинг» передала в користування своїм клієнтам.
  • Сьогодні компанія “Ілта Лізинг” другий найбільший гравець ринку операційного лізингу автомобілів в Україні.